piątek, 21 grudnia 2012

Buty - kolorowe szaleństwo cz.1

Tak jak wspominałam wcześniej, po raz kolejny kolorowe buty. Kiedyś niewielką trudność sprawiało mi wyszukanie odpowiednich stron z fascynującymi butami. Być może spowodowane było to tym, że kolorowe buty nie były aż tak popularne, lub być może po prostu nauczyłam się szukać ...
Tak czy owak mam kilka ulubionych sklepów, ale ciągle szukam ...
Tak szukając ciekawych propozycji na karnawał wyszperałam, a co za tym idzie przypomniałam sobie, że są projektanci, których buty co prawda ciężko jest w PL dostać, ale nie jest to niemożliwe. A buty są na prawdę piękne i warte swojej często nie niskiej ceny. W kolejnych postach znajdziecie wiec garść inspiracji z branży obuwniczej.

Na pierwszy ogień:

TED BAKER
Ted Baker to nazwa Brytyjskiej marki odzieżowej, mającej swoje korzenie w Glasgow.
Buty są dostępne w PL. Ceny wahają się od 500-700 zł












3 komentarze:

  1. Buty z pierwszego zdjęcia są boskie :) Gdzie mozna takie kupić??

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z pierwszego zdjęcia (granatowe z fioletową różą) są boskie. Gdzie można takie kupić??

    OdpowiedzUsuń
  3. To buty marki Ted Baker. Można ich szukać tu http://www.sarenza.pl lub w googlach.

    OdpowiedzUsuń